Виїжджаємо від олексія, проскакуємо споруджуваний ділянку дороги, скоро повинна бути об’їзна дорога, щоб повз міста йти на владивосток. Рух не щільний, поки їдемо на расслабончике, зідзвонююся з розбором в артемі, сьогодні треба встигнути забрати аморт, потім вихідні. Льоша попередив, що буде багато дрібних ділянок ремонту. І начебто правда невеликі, але об’їзд по насипаному щебеню, знижується середня швидкість, через якийсь час це вже починає дратувати. В одному з сіл назустріч проїжджає ктм, махнув рукою, привітав. Дивлюся, він розгортається, наздоганяє нас, зупиняємося. Виявляється він нам махав, щоб ми зупинилися. Макс» роджер ” могоча, власною персоною.недовге спілкування, їдемо далі. По дорозі попадається озеро з лататтям, ну як гена проїде не відобразивши таку красу? під’їжджаємо, та й перекурити б не заважало.далі перегін з зупинками на заправку і поїсти. І тут перескакування часових поясів зробило свою справу. В артемі сказали, що працюють до 6 вечора, гена зрозумів, що до 16 і став трохи більше відкручувати газ. Ну і я не відстаю, мій бегемот спокійно споживав 7-8 літрів, став жерти приблизно 9. І другий раз за цю поїздку навігатор нас завів не туди. Заїхали в приватний сектор на околиці артема, гаразд дітлахи підказали, куди їхати, виявляється ми проскочили повз в’їзд. Ми на місці, йду забирати амортизатор, гена поки розглядає гору запчастин і мотоциклів під розбір.аморт забрали, спасибі хлопцям з розбору за те, що почекали нас, виїжджаємо на майданчик, телефоную з едуардом «дядько еш», він дає координати «братства сходу», там ми будемо жити. А ми поки прямуємо на байк-пост до “iron tigers”, де можна буде зайнятися ремонтом. Поки стояли, під’їжджає авто, виходить з неї водій і прямує до нас. Розговорилися, володя “скорп ак 111«, нагадав, що ми разом з ним і льошею» севост ак 111 «їхали разом з» хвилею пам’яті” в 2015 році. Але тоді я проїхав з ними 2 дні, толком і не запам’ятав, та й минуло 6 років.добираємося до байк-поста, ще світло, хлопці спочатку нас нагодували, потім дозволили йти займатися мотоциклом.скидаю аморт, під стоковий потрібен інший перехідник, знайшли токаря, замовили, але зробить тільки завтра. Пішли прогулятися по місту, прямо перед нами паровоз через дорогу переїжджає. Незвично, в челнах ж/д шляху тільки в промзоні.вже темніє, їдемо ночувати в»братство сходу”. Вранці приїхали назад, місцеві хлопці пропонують поїхати на о. Російська, але відразу попередили, що краси на ньому починаються там, де закінчується асфальт. Я залишаюся робити мотоцикл, ще й перо потекло, яке мені гена перебирав коли ми їздили на саяни. Чесно кажучи, я давно очікував, що воно потече, ямки ловив хороші, але проїхало воно приблизно 15000 км.потіти початок десь в амурській області. Перебрав перо, привезли перехідник, поставив аморт на місце, якраз приїхав володя. Наші всі на набережній, їдемо туди, заодно і мот перевірю. Зі мною пасажиром їде даша, жіноча мотоспільнота»сині відьми”. Рух по владивостоку приблизно таке ж як в хабаровську, з гірки в гірку, вправо — вліво. Місто то розташоване на сопках. Приїхали на набережну, красиве місце. Там вечорами місцеві байкери збираються.фото на пам’ять, їдемо відпочивати. Мене проводжає олексій, знову вліво-вправо, вгору-вниз. Прощаємося, насичений вийшов день. Головне, що голда відремонтована, обслужена і знову в строю. Наступного дня зателефонував володя, сказав, що забере нас після обіду, звозить на пляж. Серьога з ранку покотив кудато, гена теж знайшов “цікаве місце”. Я вирішив пішки прогулятися містом. У такому форматі можна побачити багато цікавого, чого не побачиш навіть сидячи пасажиром. В цілому місто справило на мене дуже гарне враження.дзвінок від володі, він пропонує покататися на машині, на мотоциклах не скрізь буде можливість постояти, рух в місті жваве. Гена з серьогою десь катаються, їдемо удвох. Прокотилися по місту, їдемо в бік моря, на пляж шамора (бухта блакитна). Місце відоме, всі приїжджі їдуть сюди. Місцеві зазвичай їздять подалі, де поменше народу. Поки доїхали, подзвонив серьога, теж приїхав на пляж. Все, як то кажуть, збулася мрія ідіота. Пірнаю в японське море. Фактично в тихий океан. Вода в цьому році прогрілася до + 27°с.пливу до берега, володя на камеру записує мої враження, ну і фотосесія.накупавшись поїхали до володі, серьога знову кудись поскакав, гена подзвонив, що чекатиме нас на набережній. Проїжджаємо стеллу, фоткаюсь, їдемо в баню змивати з себе сіль.поруч пам’ятник учасникам громадянської війни. А час годину пік, постояли в знаменитих владивостоцьких пробках. Заїхали взяли пива і лимонад, після парилки володя дістав камбалу, власного засолу, зайшла чудово, навіть з лимонадом. Збоченець, згоден, але таке життя «білочника». До речі, собаки у володі теж люблять паритися, заскакують на полиць, лежать, балдіють.дзвінок від серьоги, він десь в рок-барі, беремо таксі, їдемо туди. Гарний, затишний заклад, годують смачно, цінник прийнятний. Бармен дізнавшись, звідки ми до них завітали, дозволяє наклеїти наші наклейки на барній стійці. І тут бачу, що свої іменні все роздарував, запас лежить в бардачку голди. Залишилася тільки нашої спільноти “мото — 116”. Видно, що татари побували.красивий нічний владивосток. Роз’їжджаємося по домівках, час другої години ночі, на завтра нам обіцяна морська прогулянка. Вранці їдемо на море, нас вже чекають сергій і андрій. Вантажимося в катер, відчалюємо.спочатку робимо коло по порту, судна пришвартовані різні, від торгових до військових.тут же і судноремонтний док.а ось в таких поромах прибуває автомототехніка з японії.зробивши коло в порту, по протоці босфор йдемо за о.руський. Встаємо на якір, починаємо водні процедури.все хороше коли небудь закінчується. Пора повертатися в порт. Андрію та сергію сердечна подяка за таку екскурсію. І ще один момент, коли їдеш по місту, ну начебто з гори, в гору. А ось коли подивишся на місто з моря, стають зрозумілими розміри цих гірок.ну і розміри моста на о. Російський з води вражають. А організм вимагає підкріплення, володя везе нас чи то в кафе, чи то в ресторан, зараз вже не пам’ятаю. Але цінник не кусючий, а там під одним дахом зібрані кухні різних країн і народів. Замовляємо суп “том-ян”, на питання якої гостроти суп, обережно кажу середньої. Володя замовив найгостріший. Поки чекаємо замовлення, гуляємо, дивимося. Їжа на будь-який смак і гаманець. Зустрічаються і цікаві назви.ще один цікавий момент, при замовленні дають брелок, як запищав, йдеш отримуєш. Йдемо, забираємо замовлення, вигляд у супу цікавий, спробуємо на смак.на смак супчик виявився смачний, але пропалює до самої п’ятої точки. Дивлюся на вовку, у нього морда крррасная, аж дихати не може, так йому суп сподобався. Виходимо з кафе, і тут у мене дзвонить телефон. Нащальнику скучив, шайтанамана. По ідеї мені через 2 дні на роботу. Ну я кажу, що ще у владиці, він каже, 2 тижні ми тобі намалюємо, але не більше. Спасибі, добре коли керівництво ставиться з розумінням. Але … Доводиться попрощатися з ідеєю проїхати по саянскому кільцю ще раз, у зворотний бік. Як то мені поставили питання, навіщо з владика поїхав своїм ходом назад? ну по-перше я завжди своїм ходом туди-назад, по-друге, на зворотному шляху можна зустрітися з тими, повз кого проїхав. Повертаємося в байк-пост, а там гостей додалося. Даша переселилася від» тигрів ” сюди.приїхав наш білгородський алькашик іван «бомж ак 111»володя з нами попрощався, завтра на роботу, у нас завтра крайній день перебування. Спасибі величезне володі за гостинність і турботу, которй він нас оточив. З ранку гена вмотав на хасан, мені там знову робити нічого, я поїхав у бік морського порту погуляти. Знайшов сувенірну крамницю, беру нашивки «владивосток”, гуляю по місту. Знайшов пам’ятник “автостопщику”.блукаю по місту, забрів на місцевий арбат, прогулявся, фонтани тут красиві.хлопці порадили сходити в музей підводного човна. Іду туди, цікавий музей.цікаво подивитися як живуть підводники не по телевізору, а своїми очима. Правда весь перегляд займає хвилин 15, але воно того варте. Все, погуляв, повертаюся на байк — пост, треба зібратися, як би добре нас не приймали, треба висуватися в бік будинку. Увечері повернувся гена, потрапив у дощ, але задоволений і сповнений вражень. Починаю замислюватися про покупку турендури. А то як цікаві місця, вони для мене не проїжджабельні. Але це будемо прикидати вдома, коли повернуся. А поки заїхав попрощатися едуард»дядько еш”. Розповів багато веселих історій, зарядив нас на зворотну дорогу позитивом, заїхали хлопці, які нас зустрічали по приїзду. Вони ж порадили взяти місцеві цукерки»пташине молоко”. Якась нова, місцева технологія. Взяв, благополучно довіз, рідним на пробу, і шоколадки з морськими делікатесами. Смачно і не зазвичай. А ось крабів взяти неУтворитися. Виявляється їх можна їсти максимум до доби, після того, як зловлять. Інакше можна отримати білкове отруєння. Ще раз хочу подякувати всім друзям у владивостоці за привітний прийом, допомогу в ремонті, екскурсії. Раніше вранці викочуюся з міста, курс на хабаровськ, гена вирішив теж скататися в музей на підводному човні, наздожене мене в хабаровську. Зворотна дорога в наступній частині.

попередня статтяMercedes-benz c180 w204-чи варто купувати
наступна статтяМотоновини → чому британські мотобренди повертаються на батьківщину?!