Нічого не віщувало появи другого мота в сім’ї. Йшов холодний лютий 21-го року. Дружина гортає стрічку фб і бачить рекламу однієї московської мотошколи і запитує: « ” а може спробувати? дуже хочеться навчитися їздити самій ” я не будь дурнем, відразу підтримав таке бажання. Через пару тижнів приїхали на пробне заняття, олена відразу сама їхати не змогла, тренеру довелося побігати поруч з мотом. В кінці заняття сказав-поїздь на велосипеді, а потім повертайся. Відмінна підтримка на першому занятті, чи не так? тут треба сказати, що з велосипедом проблем не було, їздить спокійно.

Олена розтроїлася, але руки не відпустила. Вирішили спробувати в іншій школі. Я почав обдзвонювати-три школи поспіль, почувши зростання дружини (150 см), або говорили що таких не беруть, або більш завуальовано — у нас дуже високі мотоцикли, їй не підійдуть. У підсумку в одній зі шкіл сказали, що ми таких багато навчили, і ми через тиждень поїхали туди.

Перше заняття пройшло добре, за тим винятком — що в боксі, де проходили заняття, був жорсткий дубак. Вирішили, що поспішати нікуди, повернемося до навчання навесні. План – за літо навчитися і здати на права.

Мотошколи виявили велику проблему (це було зрозуміло заздалегідь, але не думали що буде так критично), на чому потім їздити — з маленьким зростом, всі мотоцикли дуже високі, а дружині хотілося стояти двома ногами, щоб відчувати впевненість. Давай гуглити мото, всього з трьома умовами — новий, можна купити в москві (бажано попередньо посидівши, тому що на різних типах мото, незважаючи на вказівку розміру по сідлу-не факт, що дістаєш ногами, хоча за характеристиками повинен), можна стояти двома ногами на рівній поверхні.разом-приблизно 98% моторинку стало не доступно. Почали дивитися, що доступно і по факту в москві це були тільки дві моделі: – triumph bobber-hd sportster 48/883

Я вирішив мотоцикл купити відразу за зимовими цінами, в якості подарунка до дня народження. Я прекрасно розумів, що дружина може і не закінчити школу або не здати на права, але ми прийняли просте рішення — не вийти, будемо кататися удвох на ньому по місту, а гусак для далекяків.на початку поїхали дивитися тріумф. Він відразу сподобався обом-красивий, дружина спокійно стоїть і дістає до землі, їй легко його знімати з підніжки і утримувати, але — тільки одне місце. Друге сидіння не можна поставити навіть допом.

Спорстер важче (48-ий), не такий харизматичний, але відповідний за параметрами. Ще й дешевше бобера на 300 + тисяч. Рішення прийняли досить швидко і поїхали в салон. На початку моделі не було, але в першій партії був останній вільний мот в цікавому для нас кольорі. Обіцяли, що привезуть в кінці лютого. Внесли передоплату і стали чекати.у підсумку приблежается 16-е березня, день народження дружини, а моп досі не привезли. Виникли проблеми через сертифікацію на євро 5. Але 15 березня дзвінок-моти вже на митниці, завтра привезуть. А так вийшло, що в день народження дружини, у мене на 6 вечора літак в сибір — їду на два місяці, щоб здати останню сессіію і захистити диплом. У підсумку за 3-и години до літака, завдяки хорошому менеджеру, наш мот вже в салоні і збирають. Подивилися, посиділи, пофотали, внесли решту — і я поїхав в аеропорт. Встиг прям мінта в хвилину-залишається чекати початку сезону.

Поки я був на навчанні, олена вирушила в мотошколу — перше заняття очікувано, на другому занятті їздила без тренера — у обох радості було повні штани, а на третьому занятті, поки тренер вирішував свої справи в стороні, олена успішно поїхала в паркан і, не доїжджаючи його, сильно впала. Незважаючи на це, вона прийшла на 4-е заняття, але знову повернулася в початок — страх не давав спокійно їздити. У підсумку вирішили поки відкласти навчання, пошукати іншого тренера і продовжувати їздити удвох.

Повернемося до мотоцикла-відкрили на ньому сезон тільки після травневих (на травневі за традицією вирушили в подорож на гусе). Перший виїзд з салону був дуже дивний-сидіти було мега не звично-ноги вперед і низько, зчеплення туге, передачі треба було перемикати дуже часто (обкатка 2800-3000 оборотів, приблизно 90-95 км./год максимальна швидкість).перший раз поїхав по пробках на роботу, після гусака це була пісня, не дарма його називають шпротом (після цього ми його тільки так і стали називати) — пролазить в будь-яку дірку. При цьому, дуже бадьора і керована динаміка – можна стартануть зі світлофора або не поспішаючи «прогулюватися» на ньому уздовж набережної.

Перший виїзд на мкад став болем. 90 км на годину не дозволяли робити обгони в крайній смузі і при цьому було не дуже комфортно їхати за машиною в передостанній смузі. Після цієї поїздки я усвідомив, що на шпроті можна їздити тільки в предалах мкад. Так, я знаю що на ньому спокійно їздять в дальняки (коли по дорозі в сочі я бачив купу спортстерів, які розслаблено їхали 90-100 — мені чомусь було їх шкода) і 90 тільки на обкатці. Зі швидкістю я думав буде простіше після обкатки, але я помилявся. Рвонувши по мкад після першого то-мене чекало розчарування. На ньому просто не можливо їхати більше 100-здуває все тіло. Ноги від вітру ставали ватяними через пару хвилин їзди зі швидкістю 100 км, я остаточно зрозумів, що його стихія — місто.в липні виходить sporster s, і після презентації ми були дуже зворушені, що купили цей. У порівнянні з новим, наш здавався велосипедом і якось навіть змінилося до нього ставлення. Подумували обміняти в трейд-ін, але терміни поставки нового не радували — кінець сезону. Вирішили подумати в новому році про нього.підійшов кінець сезону, за підсумком якого від мотоцикла було двояке відчуття. Вирішили ставити на зимівлю, в салон, але сюприз — харлей в москві не надає такої послуги. За сезон в цілому накопичилося купа дрібниць, які в харлеї як бренд з сервісом не сильно влаштували, але це нас здивувало (в bmw ми щороку віддаємо на зимівлю, за яку платимо всього тисяч 10, тому повідомлення від харлея стало сюрпізом). У підсумку, після довгих дум прийняли рішення-якщо за два тижні продамо, значить на наступний рік купимо новий мот, вже у bmw, а якщо ні — в наступному будемо кататися на цьому. Це не було простим рішенням, тому що шпрот дарував нам емоції, але за сукупністю факторів, включаючи «сервіс» дилера (правди заради, у інших брендів все набагато гірше), було прийнято саме таке рішення. Через два тижні, ми успішно віддали в хороші руки-хлопцеві з клубу під новий проект.

підводячи підсумок сезону на цьому моті. Плюси — – ідеальний для для людей з реально низьким ростом-ідеальний для першого сезону-легкий, керований, простий і надійний. Не вистачає тільки стабілізації – в дощ, якщо піддати газу може піти юзом, але при цьому все-одно контроль не втрачається. – харизматичний мотоцикл (до того як закохалися в **sporter s :)** — ідеальний для міста — в ньому йому і правда немає рівних — він красивий і харизматичний, зі світлорофора, особливо в дощ він стартує з такою приголомшливою прошліфовкой — емоції гарантовані. – ідеальний для тюнінгу — ми всю зиму нескінченно дивилися огляди з доопрацюваннями цього мотоцикла. З нього можна побудувати все, що завгодно

Мінуси — – більше 100 км.на ньому не поїдеш. Здуває повністю, причому важко не тільки рукам і шиї, але і ногам — вони у мене просто німіли від вітру. – у повороти на ньому не зайдеш. Напевно, це мінус всього класу, але після гусака було дуже складно поварчивать-пару раз шеркнув підніжками (там захист, підніжки залишаються цілими), але після цього заходив в повороти, як черепаха, тому що це відчуття зовсім не приємне — «сервіс» — купуючи новий мот у великого бренду його очікуєш. У hd він краще, ніж у інших, але до bmw ще виразно далеко. – жорсткість-заїжджаєш на люки, які у нас не вміють поєднувати з асфальтом, і спина болить кожен день (якщо спина здорова, то скоріше за все таких наслідків не буде, але все-одно буде не приємно). Зі времнем вчишся їздити акуратніше, але все одно періодично влітаєш. – не підходить для високих людей. Я 186, і у мене постійно було відчуття, що я зараз колінами можу покерувати, хоча звичайно через посадку це було не так.в цілому, ми залишилися задоволені сезоном на цьому мотоциклі, він подарував багато емоцій. Зрозуміли, що другий мот в місті-реально зручно, ми спокійно залишили гусака в греції, і нам не довелося їздити місяць на метро по місту, але поки bmw для нас все таки “one love”, тому пару гусака на другий сезон будемо дивитися у них 🙂

попередня статтяЩе одну нову модель chevrolet з узбекистану почнуть продавати в росії