Всім за традицією доброго часу доби!за вікном так би мовити засентябрило і дощ керує погодою. З’явився час і пора нам продовжити шлях по архангельській області з вами) настрій після ночівлі в домашніх умовах, лазні і сприятливого прогнозу погоди на день — оптимістичне, сповнений сил і готовий до прийняття чергової порції вражень від того, що відбувається.

Поїхали в черговий день для себе ставив спокійно куди сил і бажання вистачить. Неспішному пересуванню сприяла промокла глиняна дорога напередодні.для наочності наступив на дорогупо ходу планував заїжджати в попутні населені пункти, одним словом за настроєм.першою зупинкою став нп козьмогородськеrsquo; я праворуч велику будову, їду до нього.як виявилося це школая так зрозумів, що і садок теж в цьому приміщенні знаходитьсядеякі фото не несуть ніякого ефекту вау, а служать лише для розуміння навколишньої атмосфери.там я зрозумів, що газифікація країни на жаль не охоплює цю віддалену територію, у всіх селах опалення відбувається дровами, школі ось пощастило- вугіллям топлять.поки погода не радує сонцем, ну хоч дощу немає і це радує. Покотив далів погорільці я поспілкувався з місцевим жителем, працює в геології поки, хоч і на пенсії вже. Постояли, поспілкувалися за життя. Пенсія в основному 12-15, без будь-яких надбавок, але на життя не скаржиться, не звик говорить. З медициною тільки от біда, особливо коли негода, нелегко добиратися до мезені, фельдшерських пунктів немає.до целегори ходить маршрутка у вигляді уаза буханки, маршрут близько 85 км.далі 70 км до лешуконського свій транспорт тільки. Дороги рівняє трактор ковшем або волокушею, ось такий сервіс дорожній.бачу найбільший будинок селища, їду ближчеобходжу будинок навколо, все заросло травою по пояс, вся покрита росою.ось до речі цей глухий торець дивиться на такий вод вид на річкуспочатку мені було незрозуміло, чому хата позбавлена вікон і панорамного виду, але як потім мені пояснили, що взимку дмуть вітри переважно з боку річки і довелося жертвувати відсутністю вікон і виду на річку, тепло так би мовити зберігати головніше. Ось такі речі і запам’ятовуються, коли сам це бачиш своїми очима.трохи виду селаготовність до зими:ось такі чудові пейзажі дороги звали даліцей підйомник дався трохи насилу, але без зупинок обійшлося. Розігнатися швидше заважала мокра глина і розбиті ділянки, а ближче до узбіччя краще не їхати, миттєво може стягнути в кювет.ось так поспішаючи залишилися позаду 85 км, дістався до целегоривирішую відвідати місцевий магазин за традицією. Коли їхав, думав зараз різна випічка з рибою або інша місцева їжа буде різноманітністю в поїздці. Але на жаль з десятка магазинів архангельщини, в тому числі і віддалені села не порадували цим.чим далі від цивілізації – тільки готівкові гроші. Ціни не запам’ятовував особливо. Алкоголь за кермом не вживаю, хвалений доктор август так і не пробував. Одному вистачало вечерком на сон грядущий пивка. Але міцне застілля мене все ж чекало попереду) до речі, абсолютно скрізь продавці були в масках, відлуння нашого теперішнього часу. Купив вперше пару видів місцевих пиріжків, було смачно. Коли їв біля магазину, зрозумів, що моторошних комарів немає зовсім, це гуд.магазинтрохи фото з цілегорибанька, ось з таким чудовим видом з лавки поручну і як без фото одногоу цій одні з кращих видів на річку мезень. Тиша, людей бачив лише пару раз, релакс.мій красеньще парочка фото красизарядившись красивими видами їду далів той момент я усвідомлював, що їду по тих місцях, де тільки лише взимку знав лише назви сіл і фото навіть в інтернеті не зміг особливо знайти. Думаю без мотоцикла я їх би ніколи в живу не зміг би побачити. З дітьми сюди далеко їхати, не скрізь і проїхати то можна в погану погоду. Так що я в черговий раз радів, що зараз маю моп і можливість подорожувати в далекі куточки росії. Поки я подолав близько 130 км, і тут я б це назвав-інтуїція.справа помічаю сосонки і поворот як за грибами в ліс, покажчика немає. Але щось штовхнуло мене туди поїхати. Згорнув, дорога явно не вітає менебруднувата слизька колія, але нічого страшного, акуратно крадуся на ткс 80. Потрапляю в село під назвою заозерье. Як потім виявилося в селі два жителі і ті не цілий рік живуть.погода прям супер, сонячна, настрій піднімається, ще й бачу цю красузазвичай у віддаленні від цивілізації розрухи все більше зустрінеш, а тут випадково натрапив. Місцевий житель вийшов назустріч, питаю, чи можна під’їхати, чи є дорога. Киває і кличе потім в гості.це вже фото 1966рне замкнено, вирішив оглянути всерединідо цього моменту підійшов олексій миколайович, у якого дорогу уточнював, каже можна і на дзвіницю вгору піднятися.і ось тут я прям закохався в це ось всебуло таке трепетно хвилюючий стан, вітерець легкий, відмінна погода нарешті, прямо емоційний підйом якийсь.іду в гості.олексій миколайович, народився і ріс в цьому селі, зараз на пенсії після роботи капітаном тральщика, коли по мезені сплавляли ліс. Силами земляків зібрали гроші на відновлення храму. Живе в літній період і відновлює спільно з одним помічником храм.виставив всю їжу з холодильника на стіл, налив чаю і ми майже годину розмовляли, причому так все якось рівно і спокійно, як ніби ми не тільки що познайомилися) знайшов свої карти річки, розповів, як ліс сплавлялидуже цікаво поговорили, особливо цінно на мій погляд все дізнаватися від людини, яка тут народилася і ріс.обітний хрест поруч з будинкомпопрощалися, обмінялися контактами і в дорогу далі до азс в лешуконское потрібно потрапити.ось і заправкаі тут друзі я згадую фразу ряду людей: навіщо ви в бруд лізете, у подорожі цього не буде))я чомусь посміхався в той момент і не сильно злякався, мені було лише важливо наскільки глибоко і характер дна. Об’їхати праворуч або ліворуч неможливо, рови з водою і болото. Значить не боятися і вперед!нічого критичного в цілому, так, падати тільки не хотілося в бруд і все. Ось трохи бруду попалосяпісля чого благополучно була відмитафото не передає як зазвичай масштаб і красу.далі була ще брудна ділянка по лісі, лінь було фоткати і зупинятися-просто проїжджати треба і все. На цих брудних ділянках я втратив час і вийшов з таймінгу, так як планував встигнути на пором в усть-кима і далі їхати, поки не втомлюся. Адже там темної ночі немає і намет можна ставити в будь-який час дня і ночі.ось обличчя людини, яка не встигла на пором:взагалі ні тіні розлади)) значить будемо ночувати десь тутпроїхався по селі, магазини закритімісцевий клубнароду на вулиці не зустрів навіть, помітив між магазином і клубом проїзд у бік річки, тут і вирішив зупинитися з двох причин: немає будинків з жителями, є дрова і видно пором.отже за сьогоднішній день пройшов 250 км. Я з собою брав пляшку подарованого мені віскі і думав, як зрозумію, що прийде його час випити – негайно вжити.віскі, кола і пішов вниз до річки за водою.є вода з р мезень для приготування їжізалишилося із запасів лише 2 пакетика рис і гречка, міксуємо, складний гарнір.он там по центру річки пором виднопочав облаштування місця ночівліпоставив пенечек перед багаттям, витягнув ноги і сидів насолоджувався вечірнім пейзажем.моє багаття привернуло увагу і до мене в гості прийшли пара місцевих жителів, познайомилися, випили за знайомство, потім продовжили у сергія вдома. Сергій, ветеран бд, на пенсії, влітку приїжджає сюди, живе в котласі.я згадую, що не віддзвонився дружині, а мобільного зв’язку тут не було ніякого. О как. О 2: 30 ночі дзвоню зі стаціонарного домашнього телефону сергія в ногінськ дружині. Йдемо потім до багаття знову, спілкуємося, якби не їхати мені вранці, так би і базікали всю ніч))до речі на фото 3 години ночіце була моя сама класна бесіда в ночі за 21год. Тільки заради цього вже можна їхати. Через хвилин 30 я спати, хлопці пішли. Завів будильник на 7: 00, о 9 пором і поки туди-сюди вже їхати.шок далі: 7 ранку встаю по будильнику і вивалююся з намету і бачу вдалині, як в мою сторону йде сергій! у той момент я думав мені здалося. Як підійшов, питаю його: щось сталося? він каже ні, все нормально, прийшов перевірити прокинувся ти на пором….вони не спали всю ніч, вживали і лягли б спати, але ні, прийшов адже до абсолютно незнайомій людині перевірити, чи не проспить паром. Ось це відповідальність, людина з великої літери! спасибі йому величезне, я був дуже зворушений. І я покотив на пором

попередня статтяПозбавлення прав на керування тз: українцям назвали підстави
наступна статтяСім’я сергія морозова проїхала 4 100 кілометрів по білорусі. Скільки коштувала подорож?