Весь 2021 рік для мене виходить вкрай неоднозначним і суперечливим, в чому точно нестачі немає, так це в движняку. У підсумку доля привела мене в країну, звідки, давним-давно, перебралися в росію мої предки по материнській лінії, в німеччину.

Взагалі, даний маневр планувався досить довго і ретельно — приблизно з січня місяця, коли здалося, що все в кар’єрі йде шкереберть, однак, як покаже практика, шкереберть почнеться трохи пізніше і втілення планів в життя виявиться тим ще квестом за мотивами гри престолів. Втім, якщо ми будемо говорити про мотоцикли, то сезон я відкрив на самому початку квітня, коли «біла погань» на вулицях різко здала свої позиції. В цей час я перебував у москві у відрядженні, яка, в підсумку, затягнулася місяців на 5. Але це, мабуть, тема для окремого поста, який я напишу, коли розберуся з відзнятими відео. В кінці липня я повернувся в ярославль, зайнявся обстановкою квартири (тоді я ще не знав, що навіть пожити в ній не встигну). Ближче до кінця вересня я все ж отримав зелене світло на свій переклад в нашу німецьку дочку, виставив на продаж свого вірного скакуна (до речі, досі продається, якщо кому цікаво) і… Порвав ремінь. Взагалі спочатку я хотів їхати через всю європу прям на мотоциклі, т. К. За умовами я цілком міг його оформити і безкоштовно розмитнити на себе, але мене сильно квапили, як підсумок — 28 вересня я звільнився в росії, а 29 вранці вже був у мюнхені. На моті тягнувся б дня три. Ремінь порвався якраз коли я їхав на свій останній робочий день на старому місці. Причина загибелі-камінчик.

Приїхавши в дойчлянд я з подивом виявив, що жити буду в селі, де до найближчого магаза кілометра 2, а до заводу — майже 11. Вся ця справа знаходиться на самому кордоні баварії і баден-вюртемберга так, що жити і працювати доводиться в різних землях. До платформи, де зупиняється дизелюха топати півтора кілометра і потім ще кілометр від платформи до роботи. Якби у мене була категорія в, то проблем би не було — катався б на корпоративній тачці, а так — або падати на хвіст колегам, або крутити педалі на велосипеді вздовж іллера. Власне, в перший же тиждень мені іншого вибору і не залишилося, тому що я залишився в будинку один.

Втім, велосипедна інфраструктура тут розвинена дуже навіть. Велодоріжки поза населеними пунктами часто сильно відокремлені від автомобільних і йдуть в обхід населених пунктів по найкоротшому маршруту. Вони часто не асфальтовані, але відсипані кам’яною крихтою так, що навіть під дощем не мокро і бруду особливої немає, на розвилках стоять покажчики, в населених пунктах практично скрізь відмальовані велосмуги і стоять окремі світлофори, так що як транспорт велосипед дуже навіть можна використовувати, єдине, що тягнутися хвилин 40, бо рельєф тут набагато веселіше, ніж в середній смузі росії.

Ситуація, однак, не дуже хороша і сильно сковувала мене в можливостях переміщення (навіть до магаза доїхати і здати порожні пивні пляшки — та ще історія, я вже мовчу про те, як ці самі пивні пляшки повні притягнути). Єдиний можливий і найбільш швидкий вихід-купити мотоцикл, бо права, в нормі діючі півроку (потім треба поміняти на німецькі зі здачею іспиту), зараз діють рік, а вчитися в місцевій fahrschule справа досить довгий і досить витратна. У підсумку була знайдена, мабуть, найбільша дошка оголошень mobile.de і розпочато пошук відповідного варіанту. Так як я весь час їздив на спорттурі і мої потреби він повністю задовольняв, то клас вирішено було залишити той же. Єдине, що хотілося апарат солідніше — щоб і на автобані себе збитковим не відчувати (все-таки f800gt 170+ йде вже туговато, та й штатна вітрозахист така, що на швидкостях вище 140 я досить швидко втомлювався) і в магазі можна було спокійно втарити хавчика на кілька днів. Що було до психологічного порогу в 10000 євро? а там були різні r1200rt і k1300 найрізноманітніші. Мені сподобався k1300gt в повному фарші 2009 року, з пробігом 32800км за 8800. Єдине, що він був в ландау, недалеко від карлсруе (230км або близько того), але вдалося ангажувати колег і ми в підсумку його подивилися і купили. Але виїхати відразу не вийшло, бо моп без номерів, контора, яка займається постановкою на облік по суботах, звичайно ж, не працює і без номерів кататися — це прям дуже недобре за місцевими мірками. Облом… У підсумку, віддаємо хендлеру 5к, пишемо дкп, забираємо доки, а байк залишається чекати, ну і обслуговуватися (заміна всіх жиж, фільтрів, свічок та ін.). Для постановки на облік і отримання номерів потрібно оформити страховку. Тут все як у нас-є базова, типу осаго і є каско (є teilkasko, є vollkasko). При оформленні страхового контракту враховується тип тз, кубатура, потужність і … Увага, передбачуваний пробіг за рік. Якщо накатати більше-попросять доплатити. Ну і місцевий кбм, зробити так, щоб пішов в залік накатаний в росії не вийшло… Цінники кінські в порівнянні з росією — за заявлений пробіг в 20000км і при інших вступних заряди майже 350 євро в рік. Далі-доки на мотоцикл. Тут стс і птс замінюються одним zulassungsbescheinigung, який ділиться на 2 частини — teil 1 і teil 2. Перша, за фактом, аналог нашого стс, друга-аналог птс. У кого на руках обидві половинки, той і розпоряджається тз, для постановки на облік дкп не потрібно, тому, якщо хтось залишив в машині обидві частини і її при цьому викрали, страхова навіть відшкодовувати не буде нічого. Teil 1 при цьому возиться з собою. Також у мене був документ з останнього пройденого техогляду (tüv). Всю паперову тяганину за мене зробила наша фахівець з персоналу, за що їй низький уклін (взяла термін — запис на час, приїхала в контору і отримала новий teil 1 і номери, вартість цього задоволення — 54 євро). Так, є можливість зареєструвати тз сезонно. Тоді видадуть номери із зазначенням місяців використання і транспортний податок треба буде платити тільки за ці місяці. Також на номери приклеюють стікер з гербом федеральної землі і жетон техогляду. Все це зробили без надання самого мотоцикла, поки він спокійно стояв собі в ландау і чекав своєї години. Наступної п’ятниці отримали номери і поїхали в ландау в районі обіду. Розраховували доїхати за 2 години, але а8, п’ятниця і друга половина дня. Як підсумок-пробки (по-місцевому «штау») біля штуттгарта і пфорцхайма, але, однак, встигли.

У комплекті ще були бічні кофри, їх поставили пізніше

Колега не став мене чекати і звалив назад у бік ульма, забирати з роботи іншого колегу, бо на такі пробки ми не розраховували, я ж залишився приймати байк, прикручувати номери і екіпіруватися. У підсумку залишився я один, на незнайомому мотоциклі з половиною бака, в незнайомому місті за 200 з гаком кілометрів від будинку, без фактичного досвіду водіння по німеччині і без знання мови. Такі вступні припускають майже 100% ймовірність пригод. І вони таки знайшлися. Єдиною допомогою мені бачився древнючій гармін, встановлений, здається, з моменту покупки мота попереднім власником (а він був всього один) з такими ж древнючими картами. Рушив, поїхав (так, в порівнянні з 800кой це той ще бегемот!), вирулив з ландау і рушив у бік карлсруе, переїхав через рейн і… Акелла промахнувся і поїхав замість автобану в карлсруе. Поплутав півгодинки, але все ж вирулив куди треба, трохи постояв в майже розсмокталася пробці біля пфорцхайма (тут за міжряддя можуть зробити а-та-та, навіть якщо поліцаїв поблизу немає, особливо жалісливі доповістять куди треба, ну мені так сказали) і покотив далі, в напрямку на мюнхен. Високий вітровик, жопогрей і рукогрей творять чудеса: 160-170 це цілком собі крейсерський політ. Єдине, що бензину виявилося трохи менше, ніж я думав і вже після штуттгарта у мене запалилася лампочка резерву, а заправок поблизу не було. У підсумку, вже майже на парах в баку доповз до заправки в передмісті ной-ульма, для чого довелося довіритися цьому самому гарміну і згорнути з автобану трохи раніше. А далі, забивши на навик, поїхав за вказівниками і, як не дивно, успішно дістався до будинку. У підсумку на всю дорогу витратив години 3,5, але перший млинець, як то кажуть, грудкою. Вже після цього було встановлено, що в три кофра влазить тижневий запас жрачки і також без проблем влазять два ящики порожніх пляшок (здавши які я отримав 7 євро знижки). Продовжуємо трохи обвыкаться. Сезон тут поки і не думав закінчуватися, більш того, 31 жовтня погода видалася настільки прекрасна, що було вирішено покататися в гори, в оберстдорф. По гарячих слідах цієї поїздки зробив відео. Поки, на жаль, монтаж такий собі… У мене з собою тільки старенький макбук, на якому немає так улюбленого мною power director, є тільки imovie, він збитковий, купувати ліцуху final cut за майже 30к рублів — тисне жаба, купувати підписку на adobe — доведеться довго вчитися премудростям прем’єра і не знаю, як бідний ноут все це витягне. Та й відос з sena 10c evo дуже сильно програє немолодий sony x3000, але все ж, як на мене, вийшло цілком гідно. Скоро будуть нові вести з полів та інші відео слідами ще неСезону, що закінчився.

невеликий прохід до оберстдорфа

попередня статтяВ україні змінилися правила видачі водійських посвідчень
наступна статтяToyota aygo x: хетчбек третього покоління став більш вседорожним